دیوونگی


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

دوشنبه 93/9/17

 

اون روز توی پارک نزدیک مترو وایستاده بودی منتظر من که من بهت رسیدم و دست دادیم

 

شروع کردیم قدم زدن خیلی روز خوبی بود تو کل راه همش سر به سر هم میذاشتیم

 

تا رسیدیم پارک همیشگیمون پارک اون روز یکمی شلوغ بود من تا نشستیم شیطونیم گل کزد

 

خودکار قرمزمو در اوردم از تو کیفم میخواستم یه کارایی رو دستت انجام بدم عشقم ولی تو هی دسستتو

 

بهم نمیدادی اخر سر به هر زحمتی بود دستتو گرفتم دسته خودمم چسبوندم به دستت جوری که بغل

 

دستامون بهم چسبیده بود بعد یه نصفه قلب رو دست تو کشیدم اون نصفشم رو دست خودم وقتی کارمو

 

دیدی کلی بهم خندیدی بعدشم یکم دیگه سر به سر هم گذاشتیمو برگشتیم سمت خونه ...

 

وقتی رسیدیم خونه تا عکسه قلب رو دیدم سریع ازش عکس گرفتم تا پاک نشه حسینم

 

 

شبم از تو خواستم که عکسه دستتو واسم بفرستی زندگیم اول گفتی داره پاک میشه ولی به خاطر

 

من پررنگش کردی و عکسشو برام فرستادی

 


 

منم سریع رفتم با گوشی عکس دستامونو بهم چسبوندم و قلبای نصفه رو بهم چسبوندم

عکیو که دیدی کلی ذوق کردی عشقم

 

اینم یکی از دیوونه بازیامون عشقم

 

مرسی که کنارمی زندگیه من عاششششششششقتم حسینم

 

 



نظرات شما عزیزان:

بغض شیشه ای
ساعت21:58---24 فروردين 1395
چقدقشنگگگگگ...
پاسخ:کلیییییییی مرسییییییییییی


سارا
ساعت13:11---7 تير 1394
سلام اپم...

سارا
ساعت12:29---10 ارديبهشت 1394
اپم...

سارا
ساعت12:29---10 ارديبهشت 1394
سلام..خیلی وقت بود نیومده بودم وبت..وقتی میبینم هنوز باهمین خیلی خوشحال میشم..امیدوارم همیشه کنارهم باشین..مواظب همدیگه باشین..

بهاره
ساعت19:06---23 فروردين 1394
slm...ba takhir eydet mobarakbia benevis montazeramaaa

امیر
ساعت20:17---15 اسفند 1393
سلــــ ام
باحاله شدید
امکانش هست به وب مام سر بزنید .
منتظر Cm تونیم
پاسخ:سلاممم مرسی حتما


بهاره
ساعت21:26---27 بهمن 1393
خیلی خوشحال شدم که اومدی باز...بیا وبلاگم و بخون اخرین پستمو لطفا و حتما واسم دعا کن منتظره خاطراته جدیدتون هستم
پاسخ:chashm azizam hatman


بهاره
ساعت15:33---12 بهمن 1393
من ازون موقع که با وبت آشنا شدم هر روز اومدم سر زدم که ببینم شاید یه پسته جدید گذاشته باشی ولی نیومدیامیدوارم تو و عشقت هر دو چیزیتون نشده باشه و این نیومدنت فقط واسه دور بودن از اینترنت یا مشغله ی زیاد باشه عزیزم
پاسخ:mrccccc aziiiizam ye modat laptopam kharab bud vali koli khatere daram ke bgmmm mrc ke behem hamash sar mizadi golam


بهاره
ساعت15:00---24 دی 1393
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه عشقتون همیشه پایدار اگه دوس داری به وبلاگه ما ام سر بزن و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:salam azizam mamnoonam hatman miam golam


آقایی و خانومی سفید پوش
ساعت11:46---5 دی 1393
آخی عزیزم امیدوارم همیشه باهم باشید خوب و خوووووووش
پاسخ:mrccccc dustam hamchenin shoma 2ta


اميــــ♥ـــرمحمــد♥♡فـاطمــ♥ــه
ساعت11:46---5 دی 1393
ان شاءالله هميشه باهم خوشبخت بمونيد.
پاسخ:mccc golam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 2 / 10 / 1393برچسب:, ساعت 4:41 PM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ